ÄT BRA - MÅ BRA

fredag 19 oktober 2012

Lite svett och lchf-godis

Då var det kväller, dagarna går så fort!

Så, efter jobbet blev det träning. OCH detta pass som skulle vara bra, svettigt och kötta...blev sådär.
Jag var inte alls pepp, men kände i kroppen att jag hade hur mycket energi som helst. Hur hänger det ihop? Lagom knas som jag är, lät jag huvudet vinna och la ner kämparglöden. Passet blev alltså sådär. Snabb promme 20 min, triceps samt mage. Lite lack i pannan av svett men imorrn blire kötta av dess like! :)

Middagen blev (trumvirvel) tacos! För mig såklart lchf-style, men gott vare. Lite fredagsmys han jag med innan hockeyn drog igång, oh yes... hockey it is!





Nu ska jag läsa lite, smaka av lchf-godiset som jag hittade på sockertjocken.se, sjukt smarrigt såg det ut!
Bilder på det kommer imorgon!

Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar