ÄT BRA - MÅ BRA

onsdag 3 april 2013

Optimal ketos dag 2

Inte kollat värde  ännu... på fredag tänkte jag kolla hur jag ligger till. Igår skrev jag ju att jag typ inte behövde äta på evigheter, jag var inte hungrig en enda gång igår! Jag åt lunch i alla fall och blev tokmätt:-)
När jag kom hem från jobbet så tog jag en sked macadamiensmör innan träning. Oh I shouldnt have!;-)
Mättast drog jag mig till gymmet där jag sprang 1 mil (ok jag powewalkade totalt 1km under denna mil)
Och dagen slutade som den börjat... mätt?! Måste vara för helgens upplagrande av all mat:-)
Det konstiga är att jag trots detta åt under dagen, vana? Mycket märkligt kändes det, att gå en hel dag utan att känna behov av att äta och inte heller kände jag nåt sug..
Jaja, nog pladder från mig. Nu ska jag fortsätta min tågfärd påväg till jobbet.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar