ÄT BRA - MÅ BRA

onsdag 29 maj 2013

Fakir dag 2 av 14

Jag kommer att börja med att köra fakir i 14 dagar. Se resultat och sedan fortsätta till dag 25, eventuellt med en del justeringar i kosten.

Dag två inleddes med fasta fram till 12. Var inte alls hungrig! Målet blev stekt kyckling och smör, påhittigt!;-) Gym efter jobbet (skuldror) och sedan skaldjur, aioli och ett kokt ägg till middag. Gott och enkelt!
Under dagen var jag trött men efter gymmet var jag så pigg så pigg! :-)

Dag 3 är påbörjad. Känns bra och är lite hungrig.
Just nu sitter jag och flurar på helgen... hoppas det blir bra väder, vad ska man hitta på?

3 kommentarer:

  1. Gott med kyckling, gott med räkor och aioli!
    Grilla till helgen blir ju perfekt till Fakirandet! :)
    Ha en fin dag!
    Kram kram
    //Lana

    SvaraRadera
    Svar
    1. Grilla såklart, att jag inte tänkte på det! :) Bestämt, tack Lana :)

      Radera
  2. Tack för kommentaren på min blogg :) Ser ut som vi är på samma dietdag (som jag kallar det) jag kör mycket fettkaffe och fakir + en ostfralla...kan man säga. Lycka till med dina mål. Vi får peppa varandra /kram

    SvaraRadera