ÄT BRA - MÅ BRA

onsdag 24 oktober 2012

Ont som attans!



Well, hello! Så känner jag mig idag, satans underbara träningsvärk! Backträning igår, mycket mjölksyra och lårträning... Pump imorse, 06.30 -check. Oh yes, im soon to be... old? Min ångestålder är på ingång... ;)
Nu sitter jag här och kvider mig lite, i smärta och har svårt för att bestämma mig om det är skönt elle rom det bara är en pina? Trots detta har jag energi för att ta en springtur... eller jag har lust till det men vet inte om mina ben håller med mig?

I alla fall. Just nu läser jag en bok med Jonas Bergqvist Träna och LCHF otroligt bra bok och mycket lärorik! Jag har funderat mycket över min träning och mina resultat. Varför uteblir resultatet efter så mycket slit? Hur ska jag egentligen äta för att få min träning optimal, och framför allt; vilket träning är bäst för mig?
LÄS DEN om ni har funderat över detta någon gång! :)
Jag har faktiskt svårt att greppa en del saker, tänka om/rätt/längre osv... jag läser den faktiskt för andra gången nu, denna gång har jag valt ut de områden jag vill lära mig mer om. Så nu är det fokus på att verkligen förstå min kropp och min träning!

Back to work now.

Jenny

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Råkade visst radera kommentaren, vilken sida rekommenderade du? :)

      Radera