ÄT BRA - MÅ BRA

fredag 15 mars 2013

Fantastiska dag!

Kylan till trots så vaknade jag med vårkänslor! Ni vet, sugen på att köpa tulpaner, jogga i skogen och sitta ute... grilla! Men med -12 och fortfarande lite snö så får jag hejda mig lite;-)
Jag har inte motionerat på hela två dagar, inte ens ut och gått! MEN jag är piggare, känner mig mycket bättre och trots kass matdag igår (orkade inte laga middag så levde på fröknäcke igår samt egengjort mandelsmör) så visade den kära ketosstickan 2.1 imorse! Ikväll hade jag tänkt att försöka springa lite om mina benhinnor tillåter...

Tänkte även visa mi fantastiska lunch idag... gud jag måste börja laga mat igen!;-)
Tvunget att även visa min fina nya tröja, känner mig lite modig idag.
Ha en fin fredag!

Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar