ÄT BRA - MÅ BRA

torsdag 14 mars 2013

Tröööött

Konstigt, jag förväntade mig att vara pigg, träningpepp och mätt väl i optimal ketos. Allt är helt tvärtom! Jag är hungrig direkt på morgonen, oavsett om jag ätit sent eller inte. Klarar mig verkligen inte på 'lite' mat och är tröööött! Från och med igår så hoppas jag stryrketräning för att jag känner att min kropp behöver vila.
Däremot ska jag springa/powerwalka under resten av veckan. Kanske begöver jag prova mig fram vad som funkar för just mig? Vad jag kan äta och inte för att hålla mig i ketos... men jag gör ju allt 'rätt' men är så slut i kroppen.

Måste klura lite. Började dagen med kaffe och ett ägg för att stilla min hunger, nu sitter jag på tåget och hungrar ihjäl!:-)
Jaja.. nog med självömkan!
Ha en bra dag:-)
Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar