ÄT BRA - MÅ BRA

torsdag 28 mars 2013

Godmorgon skära torsdag!

Idag är jag ledig och det vankas 'poardag'. Jag älskar att poa, vilket betyder städa och ordna:-)
Jag klev upp med bästo för att komma igång tidigt!

To do-list
▪ Slänga in tvätt -check
▪ Plocka disk, starta maskin -check
▪ Hurtpromenad 45 min (FINVÄDER!)
▪ Måla soffbord och tv-bänk
▪ STÄDA ALLT
▪ Laga mat (nytt laxrecept skall provas)
▪ HÄNGA PÅ GYMMET
▪ checka jobbmailen

Pust, det är bara att sätta igång! Fruktansvärt tråkig dag tänker ni... men nej, jag gillart! Hade tänkt att ta en gå på stan-dag med lunch ute, men detta är ju billigare och mer behövligt:-)
Recept kommer sedan samt träningspasset.. kommer bli hårt idag!
Vad gör ni andra idag på skäraste torsdagen?

Jenny

1 kommentar:

  1. Härligt med ledighet! :)
    Jag brukar också göra listor på vad jag måste göra! :)
    Ha en underbar dag!
    Kram
    //Lana

    SvaraRadera