ÄT BRA - MÅ BRA

tisdag 12 mars 2013

Träning, trötthet och kväller

Jag har varit så trött idag... eller inte trött.. mer seg? Tyst och verkligen inte mig själv!
Träning blev av efter jobbet i alla fall. Ett crossfit-pass ensam, fast bland alla andra gymhängare:-) Kändes tungt och väldans väldans flåååsigt!

3 rundor av;
400m snabb rodd
10 frontsquat
10 armhävningar på stång(den som jag använde till mina squat)
50 hopprepshopp. Dubble unders var att glömma då gymmer har ett lätt rep...
20st plankan med indragna knän.

Tid; 18.20
Seeeeeg! Bilden sen ska föreställa svett...;-)

Dagens mat var väl sådär... alldeles för mycket protein. Men i övrigt så mår jag bra. Kände att jag verkligen behövde äta mycket efter träningen. Imorrn äre dax för mätning. Ghaaaa jag vette sjutton vad den kommer att visa!

Nu ska jag sova, upp kl 05.00 imorrn enligt vanlig ordning.
Sov gott!

Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar