ÄT BRA - MÅ BRA

onsdag 17 april 2013

Skööön dag

Det är ju så skönt ute nu! Jag går till tåget kl sex på morgonen och redan då är det sex grader, älskart!
Idag är det kick-off på jobbet vilket även innebär utemiddag ikväll. Vi får se vad jag kan äta då:-)

Blir så sugen på att grilla i detta väder, på fredag kanske? Älskar att grilla fläskkarre (eller kotlett?) Blandar ihop dom. Det ska va ben på i alla fall! Med någon god sås, massvis med grönsaker och halloumi! Mmm ingen frukost idag så här sitter jag på tåget och dregglar för mig själv av tanken av grillat;-)

Well, ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du hittar något bra att äta! ;)
    Oh, blev nu också sugen på att grilla! :)
    ha en fin kväll!
    Kram kram
    //Lana

    SvaraRadera
  2. Det gjorde jag!;-)
    Tack detsamma Lana!

    SvaraRadera