ÄT BRA - MÅ BRA

tisdag 16 april 2013

Uppdatering mål, och snabbmat!

Ja, mer än halva april har nu gått. Jag har sprungit och promenerat som jag lovat mig själv. Ytterligare 1 min sprang jag på löpbandet i lördags. Skönt, två gånger till sen tänkte jag börja öka lite i farten!
Resterande två veckor ska jag vara strikt, inget vin, ingen chocklad och väääldigt lite nötter. Har ju så svårt att hålla mig ifrån macadamiensmöret som är så gott!;-)
Imorse mätte jag 2, 3 i ketonvärde, antar att man har lättare att komma tillbaka i optimal ketos, när man slarvat, om man tidigare varit där en tid? Jaja jag tänkte visa mitt benpass igår som en kollega till mig gjorde, sjuukt jobbigt!

Backsquat
50kg 7reps
50kg 7reps
50kg 7reps
40kg 8reps
40kg 8reps

Frontsquat (stång på bröst)
40kg 7reps
40kg 7reps
40kg 7reps
40kg 7reps
30kg 8reps

Utfall med stång
25kg 10 per ben
25kg 10 per ben
25kg 10 per ben

Utfallshopp (ska vara snabba men det är typ omöjligt!)
30 sek
30 sek
30 sek

Sneda utfall med viktplatta
15kg 8 per ben
15kg 8 per ben
15kg 8 per ben

Jägarställning
45sek
45sek
60sek

Efter detta pass lovar jag er möra ben! Vikten är fritt men flås och kämpigt ska det vara! Vill man ha mer flås så håll tempo och välj lättare vikter!

Maten efter detta; stekt fläskfile med stekt vitkål, lök, grön paprika och champinjoner.  En klick smör! Vitaminer och bra fett;-) Väldigt snabbt och väldigt gott.

Hur går träningen för er?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar