ÄT BRA - MÅ BRA

tisdag 21 maj 2013

Minipaus

Jaa ibland tappar man motivationen...till allt!:-) det är/har varit lite motigt ett tag och många funderingar snurrar i mitt huvud. Nåväl, någon gång kommer man väl till en lösning?

Så hur går min träning?
Jo, bra. Varken mer eller mindre. Löpning måste jag hoppa eftersom mina benhinnor och vader gnäller på mig varje gång. Promenader är bra och eljusspåret och jag är bästa vänner!
Gym; ok men mer fokus är helt klart önskvärt. Variera mina övningar helt enkelt. Däremot känner jag skillnaf och rekord på 25 armhävningar är jag sjukt nöjd med!

Mat; I tell you, fakir är fasen svårt! Gud det är ledsamt med kött och smör liksom. Det höll inte så länge men någon dag emellan åt är helt ok! Fortfarande måste jag dra ned på den totala mängden kalorier (ja ledsamt att räkna och hålla koll) men just nu är det mitt val:-)

Denna dag; en tsk kokosfett i kaffet
Proteinshake (pulver, kokoskräm, kokos och vatten) till frukost (någon gång idag?)
Lax med lite grönsaker till lunch.
Ägg till middag efter ett hårt rygg- och magpass på gymmet!

Hoppes denna molniga dag blir toppen gör er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar