ÄT BRA - MÅ BRA

fredag 14 juni 2013

Egoshots och bra övningar

Jaa, idag bjuder jag på två egobilder! Är det en liten muskel som syns på spännisbilden tro? ;-)

Igår tränade jag på lunchen igen och bänkpress och chins/pullups stod på schemat. Chins alltså... ett av mina mål är ju att fixa en chin utan hjälp. Det är så svåååårt! Jag fick använda gummiband att ha knö och benet i för att orka hela vägen upp med hakan över stången. Galet många blev det. 5*3 sedan 5*3 med lättare band efter varje fem. Gissa om jag har träningsvärk idag?! Men no pain, no gain!

Igår åt jag väääldigt simpelt (som alla andra dagar) lax med sallad och egen majonnäs... samt pannkaka på kokoskräm istället för grädde. Och vet ni innehållet? Haha gottegris är jag allt och inte fakirinnehåll!;-) smör (bre på pannkakan när den kallnat) mandelsmör samt riven kokos! Rulla och smaska!

Fredag är det idag och det är så sköönt! Imoegon vankas 30-årsfest så då blir det avsteg från allt. Vin och mat skall intas men fortfarande enligt LCHF. Vinet får jag räkna in där anser jag;-)
Ha en bra dag everyone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar