ÄT BRA - MÅ BRA

onsdag 12 juni 2013

Grymt utepass idag!

Hörrni, idag tränade jag på lunchen med två kollegor och gisaa om jag satte ihop ett bra pass?

5 varv av följande med 1, 5 min vila emellan;
Idioten ca 75 meter * 5 (man turas om att springa allt man kan)
10-15 armhävningar (ensam tjej vilket innebär dispans till 10st)
10 upphopp
15 meter kråla som en ölda (sjuukt jobbigt)
15 meter utfallssteg
1 min planka

Alltså christ vad jobbigt det var! Rödansikte och svett, svett, svett!
Detta gjort på periodisk fasta och avslutade med resopepparsmör och 1.5 fläskkarre.  Jag har kört PF ett par gånger och faller alltid för att jag jämt känner mig hungrig, jobbigt hungrig! Heela tiden.. men detta tillsammans med fakir is the shit:-) Jag har ork hela dagen även under träning, är inte hungrig och mår toppen! Jag kommer inte att köra det strikt men iaf under veckorna. Läste precis ett inlägg om detts hos ÅSE idag också, så passande!

Och vet ni vad? Det är verkligen sommar, jag är påväg hem och läser en bra bok (den sista av fyra, tror jag?), semestern är snart här och livet är fasen bra!

2 kommentarer:

  1. hej jenny!! Och tack för kommentaren på min blogg....jag behöver massor med pepp för jag tror det flyttat in en latmask i min kropp /kram på dig

    SvaraRadera
  2. Så härligt med sådan glad känsla i kroppen! :)
    Ska också strama åt min mat lite efetr helgen! :)
    ha en toppen dag!
    kram kram
    //Lana

    SvaraRadera