ÄT BRA - MÅ BRA

onsdag 24 juli 2013

Enkelmat och noll motivation

Ja verkligen noll träningsmotivation, vart tog den vägen? Förra veckan var jag superladdad och tyckte det var tokroligt. Pigg och pepp! I och för sig var jag i tokketos och mådde topp;-) Sen blev det ju helg... haha en massa roligheter med vin och oplanerade matintag... även... *damdamdaaaam* gooodis! Yes, jag gört ibland... and when I do it, I do it goood! Så denna vecka är seeeg och tröttsam. Godisbakfylla:-)

Jaja jag har i alla fall släpat mig till gymmet två dagar och promenerat med stjärnan på bilden nedan. Min sambo har inte semester så jag är ensam.. lånade hem Mira av mina föräldrar så jag har nån att prata med!
Godaste och simplaste lunchen/middagen idag.

Marinad;
2-3 msk ajvar relish
1 vitlök
Lite olivolja så det täcker ca 0.5dl
Svartpeppar och en massa grillkrydda (lchf såklart)
Torkad timjan

Skär fläskfile i bitar och lägg i marinaden, låt stå i kyl i någon timme. Godast om den får stå över natten. Stek sedan kötter och servera med sallad. Jag hade även en kall sås till gjord på creme fraiche och feta ost med timjan. Gott!

Gjorde även liknande med kyckling tidigare som vi grillade. Måste lägga ut recept på den marinaden vid senare tillfälle. Det blir lätt den igen, its to die for! Och supergott att äta kyckligen dagen efter kall!

2 kommentarer:

  1. Gott, gott med sådan marinad! Skrivs av! :)
    Vilken söt vovve!:)
    Ha en fin dag!
    Hoppas träningsmotivationen kommer snart tillbaka!
    Kramar!
    //Lana

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa hon är söt! :) Tack, det hoppas jag med! :)

      Radera