ÄT BRA - MÅ BRA

onsdag 14 augusti 2013

Fasta 5:2

Ja, otroligt mycket har stått om denna spännande fastamodell. Alla fastamodeller är i och för sig spännande.

Jag bestämde mig för att prova. Så, i måndags hade jag min första fastadag. 24 timmar.. från söndag kl 20.30 till måndag 20.30. Det gick bra, kändes lätt och skönt! Tränade på efgermiddagen och käkade strax under 500kcal under dagen, två mål totalt. Första målet vid 12 (100g kokt spenat med ett kokt ägg) andra målet efter träningen vid sex (1 proteinshake på 30 protein).

Imorgon inleds dag två. Cant wait!
Tänkte skriva lite mer om detta sedan, ville mest uppdatera!;-)

Någon som provat?

2 kommentarer:

  1. Spännande att höra hur det går i fortsättningen! Min svåger kör samma metod!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa:-) Kul, hoppas det går bra för honom!:-)

      Radera