ÄT BRA - MÅ BRA

torsdag 15 augusti 2013

Dag två med fasta, 4 totalt

Ja, mina fastedagar är måndag och torsdag. Så idag är det dag två av fastande. Åt sista målet runt 18-19 igår. Väldigt mycket i och för sig, var så hungrig och slängde i mig en massa kyckling och halloumi när jag kom hem från jobbet! :-)

Dagens mat blir följande;
1 msk kokosolja i te
Sallad på champinjoner,  tonfisk,  keso, oliver och grön paprika.
Vi får se hur hungern kommee idag. Har sen tisdag kännt mig alldeles uppblåst och 'full' i magen hela tiden. Svullen och jag tror kroppen har bundit upp en massa vätska... får se när det släpper. Dessutom visar vågen 0.5 kg upp sedan i måndags! 
Men jag kämpar på;-)

I övrigt så känns kroppen redan trött efter semestern fast jag jobbat i bara 1.5 vecka... känner nog att min jobbsituation håller riltigt? Svåra funderingar och beslut....

Hoppas ni får en bra dag!

1 kommentar:

  1. Spännande att få höra hur det kommer att gå för dig i fortsättningen med fastan 5:2! :)
    Hoppas magen blir platt snart!
    kramar
    //Lana

    SvaraRadera