ÄT BRA - MÅ BRA

söndag 8 september 2013

Gooodaste frukosten någonsin!!

Jag har ätit värdelns kanske godaste frukost! Proteinpannkakor:-)

2 st mindre
1 ägg
0.5 dl grädde
0.5 msk kokosmjöl
Ca 15-20g fitnessgurus French vanilla proteinpulver

Stek i smör, låt svalna lite. Jag åt min såhär och det var sååå gott!
Bred smör, bredgott ekologiska. Sedan några skivor Greveost samt gurka. Vik ihop och njut! Alltså, osten tillsammans med den söta vaniljsmaken är to die for! Detta proteinpulver innehåller inga kolhydrater men däremot sötningsmedel så för min del är det väldigt sött. Men ack så gott:-)

Gud. Detta ska bli min njutarfrukost på helgerna. Idag började jag min morgon med 1 mil löp/promme. Mest löp;-) Så att komma hem och dricka kaffe samt njuta av denna pannkaka var helt otroligt värt min mil i svett och flås!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar