ÄT BRA - MÅ BRA

onsdag 18 september 2013

Squats are killing me!

Yepp. Igår var det benpass på schemat tillsammans med min kollega på jobbet. Jag hatar att träna ben, men det är fasen så viktigt! Vem vill inte ha en snygg bak?;-)

Fördelen med att träna med någon och dela pass är att man ALLTID måste göra det som passet säger. Gnäll är ok, att fuska eller lata- inte ok!
Så idag går jag som en kärring och har problem att sätta mig ned. Precis som det ska va efter ett hårt ben och stjärtpass!

Passet;
Backsquat 52.5 kg 5*7 (5set, 7 reps)
Frontsquat 32.5 kg 5*7
Varvat med saxhopp 20 sek (döööööd)
Utfall med skivstång 20 kg
Pistols
Varvat med benspark bak i maskin 12.5 kg
Jägarställning 1 min
Varvat med sneda utfall 10 kg

Grymt pass och grym träningsvärk.
Denna vecka är mitt mål att äta ren och bra mat, sluta när jag är mätt och inge småätande! Dag tre och än så länge topp! I feeel good och fasen ska jag fixa mål innan oktober. Minus x antal kg:-) Ingen hets, lugnt och ro och jag ska må bra under tiden. Karva fram dessa starka muskler!;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar