ÄT BRA - MÅ BRA

fredag 20 september 2013

Vad är bättre än träning för humöret?

Jag har varit så arg och sur de senaste dagarna. Japp, SUR. På ALLT! Det är inte meningen och jag vet inte varför... eller jo lite.. MEN, det som är skönt; träning får en att slappna av, bli gladare och må bra! Det är så jäkla skönt att svettas ut allt strunt.. ta i med musklerna, flåsa sådär jobbigt, stöna när man ta i och sen låta endorfinerna flöda!
När mår man bättre än efter ett hårt träningspass?

Och jag måste äveb säga att jag nu provat ostpizzan. Den är väl ifrån annaslchf va? Grymt god och kan varieras i det oändliga! Jag hade överblivna mosade köttbullar i min tillsammans med curry. Konstigt? Ja. Mättsamt och gott? JA!

Lägg två lager ost på en lagom stor talllrik (lagom, vad är det) tja.. enligt dig själv nog stor.. :-)
Lägg sedan över fyllningen och täck med ett laget ost.
In i micron i 2-3 minuter.
FÄRDIG! Heaven god så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar