ÄT BRA - MÅ BRA

tisdag 1 oktober 2013

30 dagar och ditten...

Vet ni, min kära kära vän som började med lchf den 1a september har kämpat och kämpat! Hon väger nu 9, 1kg mindre!! Mer motion och (självklart) framför allt lchf. Grymt jobbat och jag är så stolt! Och dessutom mår gon toppen, men det förstod ni väl redan? ;-)

Hmm och hur går det för mig då? Joo bra ska jag säga. Ingen skillnad på vikten men jag känner att kroppen börjar ge med sig lite. Jag känner mig trygg nu i maten. Jag har lätt för att överäta, detta tillsammans med stress för viktnedgång är ingen bra kombo. Ni som läst här ett tag vet att jag många gånger 'börjat om' och 'japp, nu kör jag detta!'. Vilket säkert är bra för en del... men jag tror att hela jag blev stressad.
Nu äter jag när jag är hungrig. Tränar hårt och ser muskler... men vill minska i fettprocent. Men jag tar det lugnt!;-)

Fokus denna vecka är bannemej cardio. Dvs flååååås! Crossfit inspo på gymmet igår satte en bra start!

Nej. Nu kör vi vidare här, ser ni förövrigt mitt livsfarliga smör som var så gott?!
Mixa färsk spenat med olivolja, vitlök, citronsaft, salt & peppar. Blanda ihop med smör och ha till kött. TO DIE FOR!
Nu är jag påväg hem med tåget och planerar att veckohandla. Vet ni att jag gillar att veckohandla, jag måste vara ensam om det väl?!:-)

1 kommentar:

  1. Härligt! Det är bara fortsätta, och kroppen ger med sig, precis som du säger! :)
    Ha en fin onsdag!
    Kram
    //Lana

    SvaraRadera