ÄT BRA - MÅ BRA

onsdag 25 september 2013

Ööö fattigmansfrukost?

Dagen före lön... nej man jag brukar inte äta frukost på vardagarna men ibland blir jag riktigt hungrig -då äter jag.
Mitt jobb ligger granne med Ica Maxi så jag svängde in där och införskaffade skinka och smör!

Jag står just nu väldigt still i vikt. Ok,  jag hsr inte mätt men står nog still helt. MEN jag ska inte stressa. Det är bara min tredje dag som riktigt strikt (längre lchf såklart) men nu menar jag riktigt strikt. Får se. Jag är piggare iaf, ska mäta ketoner på fredag... tidigare har mätaren visat LO (??!!) Så jag har nog varit rätt generös med det goda:-)

Det är svårt att inte stressa upp över sin egen kropp. Alltså, om man vill något väldigt mycket så tenderar man (läs; jag) att vilja det NU! Men det kan ta tid. Jag har då kort tålamod och ger oftast upp.. men denna gång ska jag fasen va vrång och beta på, oavsett om kroppen släpper ifrån sig nåt.. sen kan jag börja justera lite. Jag har fått för mig att min kropp behöver hitta tillbaka till rätt läge innan det börjar släppa i omfång och på vågen. Vad tror ni?

Kanske ska jag börja lägga upp mer exakt vad jag äter? Träningen flyter bra och jag blir bara starkare och starkare. Kan se lite 'bucklor' där under men måste fram med dom!;-)

Tips?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar