ÄT BRA - MÅ BRA

tisdag 8 oktober 2013

Dagens lunch och nytt träningsupplägg

Jag har nästan alltid med mig matlåda till jobbet. Av två anledningar; ekonomiskt och rätt näring. Alla på mitt jobb går och ut äter (thats how they do lunch in Stockholm) ;-) men jag gillar att veta vad jag stoppar i mig och visst, det är rätt enkelt att anpassa... men tusan inte kul. "Vi ska äta Thai idag" "libanesiskt". Well, dolt socker och annat strunt!
Men idag lyxade jag med utelunch tillsammans med en kollega och det blev en god laxsallad. Helt ok, helt #lchf men för syr. Haha aldrig nöjd!

OCH; jag håller på med ett helt nytt träningsupplägg,  kul! Eller nytt är det verkligen inte... men nytt för mig! Ser fram emot resultat och jag känner mig grymt motiverad! Återkommer med upplägg, är bara inne på tredje dagen:-)

Sitter på tåget nu påväg hem ifrån jobbet, skönt att va hemma till 18 idag!
Ha en fin kväll kära ni ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar