ÄT BRA - MÅ BRA

torsdag 10 oktober 2013

Hungrig som en varg!

Wooop,  började dagen med en fettkaffe gjord på vatten, smör, kanel och kaffe. Mixa och slurpa!
Mätt fram till 1330 (kaffen intogs vid 0530) så man håller sig länge! Jo ett ägg svepte jag vid 1030 också!
Lunchen blev väldigt special, mandelsmör och bredgott framför datorn på jobbet! :-)
Fortfarande träningsvärk överallt och idag är det dag 5 i mitt nya upplägg. Så på gymmet idag ska här köttas armar+axlar! Reps reps reps. I will tell you lateer!
Jooo igårkväll (eftersom jag fortfarande var hungrig två timmar efter mat) så gjorde jag en mugcake på jordnötssmörproteinpulver! Mycket gott. Åts med blåbär och lite färkost! Guuud jag var hungrig som en varg igår och började denna morgon med ett kurr i magen!
Det känns bra nu, jag har hittat balansen och allt sug är borta. Träningen är rolig, jag är pigg och allt känns bra!:-)

Hoppas ni alla får en bra dag, själv ska jag luncha med en gammal (fast fortfarande) vän som flyttat till sthlm. Trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar