ÄT BRA - MÅ BRA

onsdag 20 mars 2013

Lite dag 2 och träning

Gud det är liksom ingen mening att knäppa några kort på det jag äter just nu! Känner mig i alla fall mycket piggare än förra veckan med lika lite kolhydrater.  Kan faktiskt vara så att jag äter lite mer sallad nu? :-) Mumsar även i mig lite kokos då och då, är ju så gott!!

Igår tränade jag på lunchen, morgonens frukost var gröt så jag hade mycket energi till passet! På schemat var axel och rygg!
5x5 chins (sakta ned)
4x5 wallclimbers
4x 45 sek sneplankan med hantel
5+5+8+så många det går flyers
3x 30 axelrodd i plankläge 6kg

Jag har så ont så ont idag men det var ett bra pass! Ett av mina mål är att fixa en riktigt chin innan april är slut. Jag är inte i närheten utan att hoppa! Skam den som ger sig:-)
Idag siktar jag på ett intervallpass. Totalt 1 mil, kommer jag att orka? ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar