ÄT BRA - MÅ BRA

torsdag 25 april 2013

Dödarbacken och fakirmåltid

Japp, vid mitt fina elljusspår så finns denna backe, dödarbacken! För en vecka sedan så vågade jag mig på några svängar i den, efter 6st så dog mina lår.. jag fick liksom gå och plocka upp dom, skaka liv i dom och hålla tummarna att dom skulle orka bära mig hem! SÅ vad vore inte bättre som mål än att orka kötta ihjäl mina ben 15 gånger? I will beat you some day!!

Då lämnar vi backen. Idag var en märklig dag. Jag vaknade sjukt ohungrig, tränade på lunchen och fortsatte vara ohungrig... vid sex slank mitt första mål ned, allt för oläckert, kyckling med rosépepparsmör och en liten bit lök. Fakirmåltid de lux kanske? ;-) Apropå det... jag kastar ju om i min kost titt som tätt (alltid lchf) men olika riktningar... kan fakir vara något ett tag? Måste fundera på det och planera... jag älskar planering!

Det var allt, jag jobbar fortfarande på min träningsplanering... så ni vet;-)

1 kommentar:

  1. Har du börjat med fakir? Hur länge tänker du äta så? :)
    Ha en fin lördag!
    Kram kram
    //Lana

    SvaraRadera