ÄT BRA - MÅ BRA

söndag 7 april 2013

Helgen lider mot sitt slut...

Idag började dagen med pannkaksfrukost! Orkade inte leta fram recept så det blev lite på en höft... mättande iaf:-) På dom rackarna hade jag två olika fyllningar. Ena blev kokosmjölk (hårt) blandat med lemoncurd, kokosflingor och naturella cashewnötter.  Den andra blev smör, ost och gurka. Gott!!

Träningspasset idag blev bröst och triceps. Känner mig lite starkare, det går åt rätt håll! Körde även många reps med lättare vikt istället för tungt och förre reps. Variation är ju det bästa!
Middagen blev kronärtskocka (first time) och fläskfile med sallad på tomat, avocado med basilika och olivolja. Chilibea till.

Ikväll har det även slunkigt ned lite mörk chocklad (86%) och någon cashew...;-)

Jag har funderat en del på min träning... undrar om jag ska sätta upp ett schema för resten av april?  Hårdkörning och allt! Hmm, det får nog bli morgondagens kvällsprojekt. Men först ska jag nog göra klart matschemat som jag lovat min bästa mor. Hon vill äta bättre, och det finns ju inget bättre sätt än detta!;-)

Sov gott alla!
Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar