ÄT BRA - MÅ BRA

onsdag 10 april 2013

Träningsupplägg och mål april!

Jo, jag har ju kört på ett tag nu med min träning. Starkare har jag blivit, fixar fler övningar och trimmat tekniken. Jag upplever det svårt att få ett synligt resultat... och ja, nog har jag småätit och kanske inte vart strikt med mi kost. Jag har inte gått upp i vikt, mem inte heller ned.

Kosten har jag redan satt mål för. Resterande tid av april skall kroppen hållas i ketos. Inget småät eller unnande (på fredag är det 25-årskalas för min sambo så det kan komma att slinka ned någon 'lchf-sötsak). Men i övrigt, nej.

Träningen; jo under april är det fokus på flås! Långa snabba promenader, långa sega löprundor, lättare vikter men fler reps. Crossfit. Alltså få upp flåset och hålla det där under passet.

Vi får se om det ger nåt!
Maj är redan planerad (jag som älskar planering) men det tar vi sen!

Vill dela gårdagens träning som har gett mig sjukt ont i skinkorna!;-)

10 squat 16kg
10 frontsquat 16kg
8 squat 18kg
8 frontsquat 18kg
6 squat 40kg
6 frontsquat 30kg
4 squat 50kg
4 frontsquat 30kg
10 marklyft 50kg
6 marklyft 60kg
3x4 marklyft 65kg

Utfall 9kg 8st/ben x 3
Sidoutfall med 15kg 6x3
Powerwalk 20 min!
Pust, svettigt och skönt!!

Träning enligt mitt mål. Har ni nåt mål?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar