ÄT BRA - MÅ BRA

fredag 12 april 2013

Makrill!

Dagens första mål, lunch. Ser verkligen så otroligt futtit ut. Men ack så gott! Jag han imte laga mat igår så man tager vad man haver.
Min kärlek fyller idag så igår stod jag och gjorde smörgåstårta en vanlig och en lchf-variant! Spännande och smaka den ikväll. Sen kom jag på att fyllningem inte är superstrikt. Ananas och äpple, men ikväll har jag ju lovat mig själv att fika:-)

Dåligt med träning har det blitt. Måste råda bot på det i helgen!

Senare delar jag nog lite bilder och recept på kalasfikat! Nu ska här ätas makrill och sedan jobba klart för dagen.

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Makrill är gott och nyttigt!
    Spännande med lchf-variant på smörgåstårta! Återkommer du med resultat? :)
    Ha en fin helg!
    Kram
    //Lana

    SvaraRadera