ÄT BRA - MÅ BRA

tisdag 30 april 2013

Träningspass!

Gårdagens träning;
Morgon 45 min Powerwalk.
Gym
Uppvärming 10 min gåband
3x10 (jag och namn.. deadlift med axelpress?!)
10 armhävningar (dessa två övningar varvades)
3x10 bicepscurls med skivstång, sakta ned till sträckta armar 15kg
Plankan 3 min (dessa två övningar varvades)
Plankan med knä mot armbåge 60st
Triceps hantelbakom huvud

Skön värk i kroppen idag!
Sitter just nu och inväntar tåg som är försenat. Typiskt! Jag blir så less och denna dag då jag vill komma hem i rimlig tid... bjuder er även på en bild som togs för 1 år sedan. My hair was dark so dark!:-)

Ha en bra Valborg!

2 kommentarer:

  1. Fin bild på dig! Snygg hårfärg! :)
    ha en fin Valborg du med! :)
    Kram kram
    //Lana

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad snällt sagt, tack! Mitt hår är lite ljusare nu:-)
      Kram

      Radera