ÄT BRA - MÅ BRA

onsdag 1 maj 2013

Ny månad!

Det är ju så härligt och samtidigt rätt tungt. Denna månad är det ju full fokus på träning och måbrakost. Ja, mer än tidigare. Jag ska fanimej i mina nya byxor!
Började dagen med löpning kl 08, 00 ensam i elljusspåret,  8 km. Dom sista 2 km i intervaller. Grymt skönt i detta solväder! Om någon timme ska jag sällskapa med sambon till gymmet också;-)

Gårdagen blev med andra ord lugn. Grillat med gott förkäk! Sedan kikade vi på kase också.

En annan sak. Jag har bedtämt mig att köra fakir under maj också. Så gott det går, vid bortamiddagar får jag stega lite åt sidan. Men i alla fall de två första veckorna ska jag köra hårt! Start 4/5.
Spännande!

Hoppas ni får en mysig första maj nu!

1 kommentar:

  1. Mmm...gott med grillat!
    Ha en toppen torsdag!
    Kram kram
    //Lana

    SvaraRadera