ÄT BRA - MÅ BRA

söndag 5 maj 2013

Söndag och en kortare paus..

Var hem igår och bjöds på godaste frukosten, min mor kan hon!:-)

Anyways. Träningen har gått lite sådär. Tappat lusten nu ett tag och det är lite motigt att gå till gymmet. Var ute och sprang imorse och även det är tuuuungt som tusan! Jag har vilat någon dag men behöver komma igång igen. Funderar på att hoppa gym denna vecka och nöta i elljusspåret istället. Kanske kommer lusten tillbaka?
Idag började jag även att fakira. Bara fett och protein med andra ord. Noll kolhydrater,  MEN någon grönsak kommer att slinka ner lite då och då!
Frukost: 2 stekta ägg i smör
Mål efter träning någon timme senare: en halv älgfärsbiff med smör

Så långt har jag hunnit!
Nu ska jag fortsätta läsa här ute på min lilla altan;-)

1 kommentar:

  1. Jag försöker också hitta motivation till träningen...
    Maten på tallriken ser mycket god ut! :)
    Ha en toppen dag!
    Kramar!
    //Lana

    SvaraRadera