ÄT BRA - MÅ BRA

måndag 6 maj 2013

Fakir -svårt och illamående?

Ja faktiskt... mätt konstant och lätt illamående emellan åt. Kan vara inbillning med ibland kommer det. Kör på så får vi se om det släpper! Sen upplever jag det svårt eftersom jag haft en tendens att småäta ibland. Oftast mandelsmör, macadamiensmör eller något annat gott... men det blir ju en massa kolhydrater.  Svårt men utmanade! Småäta är ju heller aldrig bra;-)

Igår började jag dagen med en powerwalk, sen äggfrukost. Middagen blev lax och 3 goda stekta sparrisar. Gott!
Hade mycket energi igår. Sprang faktiskt på kvällen också.. la mig strax efter tio och vaknade tokpigg kl 03.00?!! Somnadr om och vaknade åter 0430 för att hinna med en promme innan tåget;-) var så pigg och är det fortfarande.  Nåja, klockan är ju bara 0615 ännu...
Hörrni, nu börjar verkligen våren att blomma ut! Det känns och luktar så härligt ute. Vår och en begynnelse till försommar!
Idag är det lunchträning som står på schemat. Vad vet jag inte, min kollega står för passet idag. Uteträning, spännande!

Minns inte om jag sa det men denna vecka är det bara kondition som gäller. Så hoppas jag att gymhänget längtas tillbaka. I sure hope so! Hade ju hoppas på att orka 47 i bänkpress denna månad!

Ha en bra dag allesammans!

1 kommentar:

  1. Hoppas det släpper och du slipper må illa! Ja...småätandet är ju inte så bra...kan lätt med fastna där! :(
    Underbart med värmen och våren! Härligt!
    Ha en toppen tisdag!
    Kram kram
    //Lana

    SvaraRadera