ÄT BRA - MÅ BRA

onsdag 28 augusti 2013

Fasta på riktigt.

Jag var iväg på konferens med jobbet måndag till tisdag så min vanliga fastedag fick flyttas lite för enkelhetens skull... så i tisdags kl 20 hade jag käkat sista målet (myyycket) så jag körde en fasta dvs utan att äta nåt alls... fram tills 20 igår.
Vet ni, det gick bra! Jobbet flöt och jag unnade mig ett backintervallpass innan fastebrytet och köttade på!:-)
Väldigt osnyggt fastebryt med stekt blomkål, fläsk och creme fraiche. Mätt och belåten!

Min andra dag dyker upp på fredag. Woop woop!
Sen ska jag nu också ta tag i min obefintliga matlagning. Guuud allt som går snabbt gör jag.. alldeles för lite matlagning känner jag:-) Men att pendla 4 timmar/dag gör det svårt att få ihop allt;-)

1 kommentar:

  1. Vad kul att det gick bra att fasta "på riktigt"! :)
    Huvudsaken att det är gott! Spelar ingen roll om det är snyggt eller inte på tallriken! :)
    Ha en toppen lördag!
    Kramar!
    //Lana

    SvaraRadera