ÄT BRA - MÅ BRA

fredag 23 augusti 2013

Kylskåpsrensning och tankar

Ibland äter man sånt som ser otroligt tråkigt ut men som fyller sitt syfte och dessutom är rätt gott! Igår var en sådan dag:-) Kylskåpsrensning kallas det också!

Matlåda; långkok på grytbitar, uppkokat i lite grädde och CF. Smörstekta kantareller och gurka. Inte fy skam:-)
Efterträningmat/middag/fastebryt; en skopa proteinpulver (chocklad) 2 msk phiadelphiaost, lite kokosmjölk, jordnötssmör,  blåbär & hallon, kokosflingor,  riven citron.
Jag gillar verkligen röror som påminner om yoghurt. Helst massvis med olika smaker:-) Denna mättade kan jag säga men rundade av med lite ost sen var jag nöjd!

Men ni ser, otroooligt ospännande mat flr ögat. Idag är det fredag också.. mys!
Just det, vågen imorse visade minus 1, 5 sedan i söndagskväll... och då får jag väl säga att jag är nöjd men med tanke på vad jag käkade i söndags så är det inte så konstigt... allt är ju vätska som försvunnit.

Ha en toppendag alla!

1 kommentar:

  1. Gott med långkok! :)
    Grattis till minus! :)
    Ha en toppen helg!
    Kramar!
    //Lana

    SvaraRadera