ÄT BRA - MÅ BRA

måndag 19 augusti 2013

Start V.2

Jaaa alltså denna helg bjöd på en god liten kräftskiva! OCH, my god. Glass, godis och tacos. Japp, you heard me! Igår var det en frossans dag... så fastadagen idag var inte svår. Jag har inte vart hungrig i stort sett alls. Pigg och alert har jag vart trots allt:-)

Dagens 'to eat';
35g mandelsmör vid 15. (Började fasta 20 igår)
247g kantareller + 30g champinjoner stekta i 25g smör med salt och massvis peppar! Detta kl 1930 efter 6km löpning.
SVAMPFROSSA, bättre än gårdagens frossa!;-)

Det känns mycket bättre i kropoen idag och vätskan har ju gett med sig men antar att det är en del sen igår... :-)
Imorgon ska jag lunchträna, ett hårt crossfitpass har jag fått sagt. Spännande!
Jag gillar inte vågen riktigt... men på fredag tänkte jag väga mig för att se om det bär åt rätt håll.

Och just det, ser ni det vita sötot på bilderna? Mor & fars nya hund. Världssöt!
Ha en bra kväll nu!

1 kommentar:

  1. Åh, så underbart med nyplockade kantareller! :)
    Sååååå söt hund!
    Hoppas vågen pekar neråt! :)
    Ha en fin kväll!
    Kram kram
    //Lana

    SvaraRadera